Sākums

 Ir pienācis tas mirklis. Esmu nolēmis spert sev nozīmīgu soli. Rakstīt. Darīt publiski to, ko jau sen esmu vēlējies.  

Blogošana ir viena no tām lietām, kas sniedz iespēju realizēt savus sapņus. Dalīties ar pārdomām, atmiņām un pieredzi, kas tik ļoti ir iesēdušās tavās smadzenēs. Un labi, ka tā ir. Būtu taču tik skumīgi, ja mums prātā atrastos tukšums. Es nespētu dzīvot, ja man būtu dažu sekundžu atmiņa. Iedomājaties. Es satiekos ar kādu cilvēku (tālāk teiktais teju ir mana ikdiena), viņš man stāsta savas problēmas, lūdz risinājumu, bet es brīdī kad jāsniedz atbilde esmu jau aizmirsis par ko gāja runa. Tāpēc pateicos augstākajiem, ka mums galvas krātuvēs saglabājas atmiņas.

 Es rakstīšu par sev saistošām lietām. Man vienmēr ir paticis sniegt morālu palīdzību cilvēkiem. Gluži kā psihologam.Tad nu arī mans blogs būs saistīts ar dažādām situācijām, kurām esmu gājis cauri. Iespējams kaut kas tevi saistīs vairāk, kaut kas mazāk. Ja neatradīsi sev neko, tad zini, ka citiem šajā pasaulē tā ir reālā situācija. 

Izrunāsim to, kā samierināties, ka tev ir aizgājis tuvākais cilvēks, kā palīdzēt cilvēkam, kuršs ir narkomāns, ko darīt, ja viss brūk un jūk.

Tēmas būs daudz. Cerot uz patīkamu lasīšanu, Ingars.

 

Leave a Reply

